~::working ::~

Erm...
Hari nie merupakan hari pertama aku berkerja sebagai cashier di Jusco Mid Valley. Pagi tdi masuk kol 10:30 am. Huh~ Memang bengang sket pagi tdi. Almost 30 minit kiteorang tunggu untuk di panggil berjumpa dengan orang yang incharge. Betol pepatah melayu, "Penantian itu suatu penyeksaan". Bukan pagi je kiteorang terpaksa tunggu, malahan petang pown sama. yang petang plak, almost 1 jam setengah. Arghh...x suka!!
Actually, untuk seminggu nie, aku akan jadi packer kat market bawah Mid Valley. Biase la, budak baru. Hahaha...Neway, jadi packer selamanye pown aku x kisah, coz jadi cashier nie cam mencabar gak. Banyak benda nak kene bwat. Agak rumit sket la. Erm, x pe...Slow2 aku belajar. Kang klu dah lama2 nanti, okey la tuh...
Yang penting, aku enjoy bwat keje nie. X la sunyi sangat coz kat citu, ada kak liza, kak shah, aswad dan alip. Kalau penat pown coz berdiri lama sangat dan banyak berjalan. Erm, biase la tu kan? Dah namanye kerja....Neway, esk masuk keje kol 9:00 am. Alhamdullilah, ari sabtu nie dapat gak tgk AF final. Hehehe...
Ape2 pown, wish me luck k! Daa~ [Penat! nak tdo...Esok nak keje...]
~>>FiCk_ScAvO aka lelaki bekerjaya<<~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails