~::Aku & Bola Baling::~

Hohoho~
Mulai esok [12hb till 17hb mei] mula la ke'bz'an aku. Hurm, actually aku akan jadi sukarelawan MASUM. Untuk fasa 1, UM merupakan tuan rumah. Aku join nie pown coz dayat tanye nak join x sukarelawan. So, aku pe lagi, on je la. Lagi membuang masa rite?

Ape2 pown, takut jugak. Takut kulit aku kembali hitam. Masa gi pangkor pown lama jugak nak hilang. Tapi yang paling ketara masa aku jadi pengurus pasukan tenis kat kolej aku. Berminggu-minggu nak hilang. Sampai ade orang cakap macam orang asli. Hahaha...

Aku plak akan jaga permainan bola baling lelaki masa MASUM nanti. Huh~ Mula2 tuh nak pilih silat olahraga. Ketuanya, budak UKM. Bile kiteorang tanye ade kosong x, dia cakap nanti. Last2 dah penuh coz budak2 UKM yang penuhkan. Hampeh tol. Baru je nak sokong abang ijan lawan. Mana la tau dengan kehadiran aku dan dayat, abg ijan akan lagi bersemangat. Hahahah~ Gurau je. Bola baling kira okey kot. Walaupun aku x la tahu sangat rule permainan, insyaallah, aku akan cuba untuk belajar. Hahaha~ Poyo jerk!

Malam nie sangat bosan. Xtau la nak wat pe. Nak tengok tv, tv plak rosak. Entah, semalam elok je. Alih2 ari nie wat hal plak. Kecewa btol. Member2 kat bilik nie plak, masing2 dah dibuai mimpi. Enta dah sampai mana enta mimpi diaorang tuh. So, tinggal aku sorang2 nie menghadap komputer. YM plak xde sangat yang online. Ohh..Tidak..malam nie memang amat membosankan. Cam ne la esok pagi ek...Mesti dah mula bz dengan tugas2 sukarelawan MASUM. Huhuhu~

~>>FiCk_ScAvO<<~

1 comments:

Anonymous said...

rugila ko xjaga silat olhraga.wakil ktorg ade yg meletop.masuk hero remaja u olz.haha.

Related Posts with Thumbnails