~::Happy Birthday Ayah::~

Hari ini merupakan 1 MEI 2008 atau dikenali sebagai Hari Pekerja. Hari ini juga merupakan hari lahir ayah aku yang ke-48 tahun. Kalau x silap lah. Hehehe...Untuk itu, di kesempatan ini, SHAFIQ nak ucapkan "SELAMAT HARI LAHIR" kat ayah dan semoga panjang umur serta dimurahkan rezeki...

p/s
Jangan nak marah2 je..Hehehe
~>>FiCk_sCaVo<<~

1 comments:

SnOoP said...

halu...cantik blog awak...
Awak tanya camner nk main tag tu ye..ok..memula awak jawab tag yang awak bace kat blog sayer tu...kemudian awak suh 8 kawan2 awak utk jawab tag tu..tag ni utk sesaje je..sayer pon masih tak paham gak permainan ini...selamat ditag..

-akusape-

Related Posts with Thumbnails