~::Last Exam::~

Alhamdullilah..Akhirnya abis pown exam tuk semester nie. Bermakna, semester 2 tahun 2 akan berakhir x lama lagi untuk diri aku...Huhuhu..Exam kali nie agak susah sket. Hmm, cam ne la nanti..Aku rase teruk je. Tu la SHAFIQ, banyak main dari belajar...Neway, tawakkal je la pada ALLAH. Actually, 7 paper aku ambik sem nie. Huhuhu...Nazak dibuatnya...

hmm...
Antara subjek-subjek yang aku ambik sem ini ialah
Kimia Organik II, Kimia Fizik II, Kimia Ubatan, Kimia Nuklear, Kimia Polimer, Spektroskopi Molekul & Interpretasi, dan Falsafah Pembangunan.
Hurh..Memang payah semua nie. Apa apa pown, syukur allahamdullilah coz semua tue dah berakhir walaupun sepanjang minggu exam nie, mata aku bengkak sebelah. Enta, x tau apa punca nye. Lambat jugak mata nie nak baik. Dah 2minggu kot bengkak sebelah. Nasib baik la x serius sangat. Sekarang ni, dah okey dah.Heheheh

Sebenarnya memang nak update entry ni wahai EN. DAOZ, tp, entah sejak minggu lepas, blog aku x leh log in. Wah, kecewa rasenya. Baru ade idea nak menambah cerita kat blok nie. X pe la xde rezeki. Ari nie aku buka blog aku kat fac sains. Hurmm, tiba2 je boleh masuk. Dah okey dah tue kot. Hurayyy!!!

Ape2 pown, ari nie rase tenang sket coz exam dah abis. So plan cuti nie, nak keje dan terus kerja. Nak menjadi seorang pekerja part time yang berjaya. Ahakz~ Poyo la aku nie. Ingat, 24hb Mei nie ade citrawarna. 10-17hb Mei nie, ade sukarelawan kat kolej lima. Wah, hidup aku bertambah sibuk untuk beberapa seketika nanti...

~>>Fick_sCaVo<<~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails