~::Jaya jusco & Casher::~

Alhamdullilah!!!!
Akhirnya aku diterima bekerja!!:snow31: Mulai esok, khamis bersamaan 22hb Mei 2008, mula lah kerjaya aku sebagai juruwang @ casher di Jaya Jusco, Mid Valley. Hmm, actually aku xde pengalaman langsung dalam bab2 casher nie. But aku boleh belajar semua tuh. Neway, maybe first day, aku akan pergi training kot sebagai juruwang...Hehehe..X tau la cam ner esk kan?:snow05: Ape2 pown, kat Jusco nanti, aku akan jumpa Kak Liza, Siti, Alip dan ramai lagi kot..X la aku keseorangan nanti...Hopefully, aku diletakkan di bahagian bawah sekali...Hehehe Becoz dari dulu lagi aku suka kot kat bahagian bawah tuh.

Sekarang nie pulak, kecian kat Alip tuh. Dalam dilema untuk memilih PM. :snow01: Aku tahu, dia still sayang lagi kat PM, but x tahu la nak cakap cam ner. Neway, nasihat aku, ikut kata hati ko...Klu ko rase ko betul nak join, better ko join. Yang penting matlamat utama ialah "Meringankan Freshie, Memudahkan PM". Good luck alip~

~>>FiCk_ScAvO<<~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails