~::MASUM - GoOd ByE!!::~

Alhamdullilah, hari nie berakhirnye MASUM fasa 1. Setelah hampir 7 hari menjadi sukarelawan MASUM akhirnye berakhir juga. Huhuhu~ Seriuosly, memang hitam berkilat warna kulit aku sekarang. Huhuhu~ malunye nak kuar... Actually, best plak tgk orang main bola baling. Ye la, aku kan jadi sukarelawan untuk sukan bola baling MASUM. So, walau pown b4 this aku x penah main, skrang baru aku tahu permainan ini macam mana rupa nye.

Bila pengadil tiup wisel pown, aku dah boleh agak ape kesalahan yang dilakukan. Hehehe...Seminggu beb, tgk sukan nie. Dah boleh hafal dah rule permainan. Final pagi tadi antara UiTM vs. UPM. Memang tough...Sememang nye UiTM merupakan pasukan yang paling kuat. Kalau x silap aku, semua perlawanan diaorang menang. Huh~ Aku x sure berapa orang pemain malaysia kat team UiTM, but memang ade. Yang aku tahu, seorang yang bernama "Giant aka big show". Bile dia shoot je bola, hmm...Perghh, laju giler! Gerun plak tgk. Hehehe..Yang bestnye, fesyen rambut team UiTM semua nye seragam. Ala2 punk..Masa final pagi tadi, siap spray warna biru kat rambut diaorang. Huh~ Cam poyo je tgk..Hahahah

Untuk team UM, korang memang da' best...Walau pown tewas dengan UPSI, neway okey la dapat top 4 untuk semua universiti. Cuma pagi tadi, bg aku korang x main btol2 macam korang lawan UTM. Xpe try lagi next year. UM is one!

Kebanyakan result pertandingan, UiTM gondol semua. Memang dah agak dah. UiTM memang kuat dalam sukan nie. Cuba dalam tarian, hahaha..UM la juara bertahan. Hehehe...Sepanjang minggu nie, badan aku cam x berapa sihat je. Mayb setiap hari berjemur di bawah matahari + minum air mineral je. Huhuhu~ Membuatkan bdan aku kehilangan gula kot. Almost every day aku telan panadol. Hopefully, aku x demam. Minta2 di jauh kan. Coz, lama giler aku x demam.
Misi seterusnya, esok aku akan cari keje kat mid valley. Mudah-mudahan dapat...Past nie, boley la tumpukan dengan keje je. Hehehe~ Untuk team UM yang akan bertanding kat Sabah MASUM fasa 2, wish u all luck. Untuk abg acap, chaiyok2!! Pastikan ragbi menang. Hehehe...

~>>FiCk_ScAvO<<~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails