.::Pengantin Sehari::.

Alhamdullilah....
Aku selamat diijabkabulkan pada 15hb oktober 2008...
Hahaha~ Memain je....

Aku dipilih oleh zu, ayu, dila untuk memperagakan design baju pengantin
untuk projek jabatan diaorang...
Erm, teruja sangat...mwahahah~
Tq bebanyak kat diaorg coz memberi kepercayan kat aku..
Walaupown x menang untuk baju pengantin terbaek,
at least aku bangga dengan diaorg....

Yang menang pown design biase je..
Tp yang membolehkan diaorang menang coz pemilihan material/fabrik dari batik...
Unik dan kreatif...
Tp design plak kureng sket....

Neway, memang berdebar masa berjalan dengan pasangan aku..
Cam kawin btol2 plak....

Sampai ade org ckp btol ke aku nie pakwe pasangan aku tuh..
Isyhh... Mana mungkin.....

Kang nanti aku plak kene belasah dengan bf pasangan aku tuh..
Hahahahah

~>>fIcK_ScAvO<<~

6 comments:

amel said...

huiii~~~

lawa giler baju yg ko pakai tuh..
kaler ijau! aku suke!
nak tempah boleh?

fIcK a.k.a kaka said...

to amel...
@hehehe
tq..
nak tempah?
nanti aku bgtau kat designer aku..
dia yg buatkan..
hehehehe

a.z.r.i.n.a said...

tapi kan shafiq..
macam sesuai ah dgn pmpuan tuhh..
kekekeke
*wink*

pakwe die said...

dah ko sampai pegang2 die..melebey2 lak.memang patut dibelasah bf die tuh!

Anonymous said...

nk cakap psal islam konon ( dlm entry paderi peluk islam)
Tapi batas halal haram pun xkenal!
ape lah.wat malu jek

fIcK a.k.a kaka said...

Fick to Pakwe die,
xde pown pegang lebey2...
x berpelok sakan pown..
x baek ckp yg bukan2 ye~

Fick to Anonymous,
berkaitan dgn entry anak paderi peluk islam tuh hanya sekadar untuk di kongsikan bersana untuk dijadikan sebuah mengajaran dan teladan...
Sebagai manusia, saya akui tidak terlepas dari membuat kesilapan...
Terima kasih di atas teguran kamoo~

Related Posts with Thumbnails