.::Cover Magazine::.


Korang nak gambar korang terpampang di cover magazine yang popular x?
Kalo korang mahu korang gi website MagMyPic.
Easy and simple jew...
Just pilih magazine yang korang suka, then upload pic korang...
Then siap!!! Korang jugak boley save ke blog, friendster, myspace and banyak lagi...
Apa lagi, try la...

Click cover majalah popular : magmypic

P/S
Dapat from blog akusape. Tq~

~>>fIcK_sCaVo<<~

.::Selamat Hari Raya Kak Anum & Kak Ana::.

Kad raye dari kak anum & kak ana

Hohoho...
Ehm, terkejut jugak coz pagi tadi dapat sms dr kak anum @ kak ana...
Minx email coz nak bg kad raya (ingatkan ape )...

Neway, tq bebanyak kat kak anum @ kak ana coz bg kad raye..

At least, masih ingat jugak diaorang kat aku w/p dah 2 tahun x jumpa..
Huhuhu~ Actually, kak anum @ kak ana merupakan kareografer tarian kolej aku masa aku tahun 1. Tapi skrang dah x r...
Ape2 pown, memang best bekerjasama dan belajar dgn diaorang..
Banyak ilmu tuh...
Di kesempatan ini, aku nak ucapkan selamat hari raye jugak kat kak anum & kak ana...
Maaf zahir & batin~

~>>fIcK_sCaVo<<~

.:: Di Sebalik Tarikh Lahir Aku : Betul Atau Secara Kebetulan::.

Ehm, b4 nak sambung bwat lab report inorganik yang bertimbun-timbun tuh, rase cam nak share plak rahsia di sebalik tarikh lahir aku nie. Nombor 12. Memang best!! Tapi ade juga kejadian yang sedih aku lalui pada tarikh tersebut. Contohnya, datuk belah ayah aku meninggal pada tarikh 12hb september.Huhuhu. Ehm, sempat jugak aku layari intenet untuk mencari rahsia di sebalik nombor 12 nie. Jom kita kongsi bersama~

Tarikh Lahir pada 12 & 19
Orang yang lahir pada tarikh ini memiliki sifat suka dipuji.Dia berharap setiap orang akan menganggapnya sebagai juara. Pada dasarnya dia suka berdandan dan berpakaian rapi.Kerana itu dia sering membelanjakan wangnya untuk menunjukan penampilannya.Dalam Kehidupan sehari-hari dia adalah pasangan yang disegani kerana bakat kepimpinannya.Sifatnya yang bijaksana membuatkan dia disegani dalam pergaulan.Dalam urusan cinta, dia adalah pasangan yang sangat susah untuk dipercayai.

12 hb
Kamu seorang yang setia dalam perhubungan. Sekali kamu memberikan komitmen, selamanya kamu akan setia. Namun jangan tak tahu, ramai yang masih menaruh minat padamu walaupun tahu kamu sudahpun berpunya!!

Komen:
Actually aku x berapa setuju dengan tafsiran ini. Aku akui yang sesetengah ciri itu ade pada aku and selebihnye tidak benar sama sekali..Hehehe...

Tip Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir Dari Dr.Fadzilah Kamsah

1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5.
Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour

Contoh: 12 09 1987

1 + 2 = 3

Maka kotak pertama adalah 3..
Kemudian campurkan kesemua nombor..

1 + 2 + 0 + 9 + 1 + 9 + 8 + 7 = 37

Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti:

3 + 7 = 10

Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 maka dicampur lagi

1 + 0 = 1

Maka kotak kedua adalah 1..
Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua

3 + 1 = 4

Maka kotak ketiga ialah 4..
hasilnya..

3 : Kemas (Cerewet)
1 : Pemimpin
4 : Rajin

Maka anda sudah cerminkan diri anda mungkin sifat-sifat ini ada dalam
diri anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda
akan menjadi seorang yang berguna.

~>>fIcK_sCaVo<<~

.::Full House::.


Hohohoho~

"The captivating romance between a lovely everyday girl and a pampered movie star whose lives intertwine through fate.
Through a tricky scheme by her so-called friends Ji-eun loses the ownership rights to her beloved Full House, a luxurious mansion that used to belong to her parents when they were still alive. The new owner of the estate, Yeung Jae (Rain), is Asia's most hailed film star, and always behaves as if he was the ruler of the entire world, while while treating others in his habitual straightforward manner. Desperate to get back what rightly belongs to her, Ji-eun uses all her womanly appeal to bring about an advantageous marriage with the over-confident entertainment artist..."

Actually, aku dah banyak kali dah tgk citer FULL HOUSE nie. Tapi x penah pown busan coz citer nie sangat best and sweet. So skrg nie tgh marathon tgk citer nie sampai abis...Jenuh jugak coz setiap episod makan masa hampir 1 jam lebih. X pe, suka punya pasal aku tetap setia menanti...Walaupown sekarang nie lab report bertimbun-timbun kene siapkan...Huhuhu~

Suka watak Ji-eun. Sweet and comel sgt. Naif dan pandai buat orang gembira. Rain plak nampak ego dlm citer nie. Agak kasar and klu korang perasan dalam citer nie, Rain suka mencampak/membaling barang...Neway, dia always cute dlm citer nie... (semua orang korea cute kot) Hahaha~

Bagi sesiapa yang belum menonton citer FULL HOUSE nie, cubalah tengok. Dijamin mesti seronok~

p/s
Feel sesorang bile tgk citer nie. Terasa sebak plak bila scene sedih...Huhuhu

~>>fIcK_sCaVo<<~

.::Bila Hati berbicara::.


"Saya akan tulis setiap kebaikan awak pada saya di atas sebuah batu besar dan segala kesalahan serta kesilapan awak ditulis atas pasir. Awak nak tahu kenapa? Sebab apabila setiap kesalahan itu ditulis di atas pasir, pasti ia akan terpadam bila ditiup angin atau dilanda ombak. Begitu juga hidup kita, mudah-mudahan setiap kesilapan dan kesalahan akan terpadam dari minda dan hati kita, supaya ia tidak akan menjadi sebuah dendam…"

P/S
Terkesima seketika bila membacanya...Simple and sweet~

~>>fIcK_ScAvO<<~

Related Posts with Thumbnails