unik rite?
Kepada mereka2 yang menyambut hari lahir pada 08.08.08, wish u all happy besday~
Klu yang nak wat majlis pertunangan ke, best juga guna tarikh nie...
Maybe ade keajaiban pada tarikh yang best nie...
Saksikan la klu ade...
ngeee~
Friday, August 8, 2008 | Posted by fIcK a.k.a kaka at 9:29 AM 0 comments
Shoping lagi!!! Lari...~
Hohoho~ Erm...Giler punye giler nak shoping, aku, dayat, n syahmi + taufio sanggup bangun seawal 6:00 am tuk bershoping...Semangat nie...Setahun sekali je J-CARD DAY di Jaya Jusco~
Lebih kurang kol 7:00 am, kami pown bertolak...Aku ingatkan kami yang tiba awal, but rupa2 nya dah berduyung-duyung orang sampai kat sana. Masing2 x melepaskan keghairahan untuk bershoping pagi tadi. Hahahah! Termasukla aku skali.
Lama la jugak berada kat ctu. Memang x dapat digambarkan...Lautan manusia yang masing2 dirasuk perasaan "shoping" di badan mereka. Neway, memang x puas lagi nak bershoping sakan nie. Yer la, baru satu dua tingkat kami round. Tu pown x semua tempat aku jelajahi. Yang penting, ari nie borong baju banyak. Hehehe...
Neway, kene balik awal coz ade kelas tengah hari td. Tapi malangnye, x pegi pown kelas tue coz terbabas. Handset plak masa tu lupa nak bawak. Huhuhu~
Friday, July 25, 2008 | Posted by fIcK a.k.a kaka at 1:46 AM 0 comments
Ola...
Kembali semula ke dunia blog aku..Ermm, lama sudah x update blok nie. Terasa rindu plak nak mencurahkan segala cerita yang ada. Hahahah...
Neway, akhirnya aku beli jugak cermin mata. Hohoho~ Actualy, almost 4 tahun aku memakai contact lense. Penat memang penat pakai contact lense nie. Dah la leceh but nak bwat cam ne, klu x pakai nanti x nampak plak...Huhuhu~

Happy jugak la ade cermin mata baru nie. Mula2 tuh memang rambang mata nak beli. Satu je yang aku pikir, beli cermin mata yang bersesuaian dengan bentuk muka aku. Tue je. X kisah la berapa harganya, asalkan aku suka. Hehehe...
P/S
Bangga gak coz beli pakai duit gaji sendiri..Hohoho~
Monday, July 21, 2008 | Posted by fIcK a.k.a kaka at 1:54 PM 0 comments
Saturday, July 12, 2008 | Posted by fIcK a.k.a kaka at 4:47 PM 0 comments
Saturday, June 21, 2008 | Posted by fIcK a.k.a kaka at 11:23 AM 0 comments
Diseño original por Free CSS Templates | Adaptación a Blogger por Blog and Web