AKU MENANGIS!

kali ni aku menangis...
biarla org ckp aku nie ngembeng ke, pondan ker...
cukup la apa yang aku lalui sekarang...

cukup besar ALLAH turunkan dugaan kepada aku dan keluarga aku
Ya ALLAH aku memohon kepadamu, ringankan beban yg KAU berikan..................
Aku benar-x sanggup untuk menghadapinya lagi...

mak, ayah, akak n ayang bersabar je...
biarlah diaorg dgn kejahatan diaorg....
biar ALLAH yg membalas segala kejahatan tu..

p/s
aku x sangup nak menghadapi sakit ni lagi..
berikan lah kekuatan untuk aku menghadapi dugaan MU yg hebat itu...

3 comments:

Anna Mohamed Amin said...

manusia.. tak boleh nak buat apape. cheer up! Don't let people bring you down.

aMeL said...

tapi kita ada DOA sebagai senjata! dan DOA yang digalakkan ialah agar kita mendoakan kebaikan untuk saudara kita..

cheer up bro~! lama tak jumpe, masih duk kat Pantai Dalam lagi ke?

Cik Shiqa said...

sabar banyak2 k.. ingat TUHAN ada.. kawan2 pun ada...

Related Posts with Thumbnails